آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

زمزمه های خوشبختی

اولین دندون دخترم وچهار دستوپارفتنش

1393/6/1 15:14
164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت دختر نازم این روزاخیلی حال روحیم بده وهمش استرس دارم استرس زلزلهخطااین یک هفتس همش داره زلزله میاد وپس لرزه های4ریشتری ..3تا زلزله بزرگو پشت سرگذاشتیم همشون6ریشتری خیلی میترسم چند روزاول شیرنداشتم برات وتوگریه میکردی ولی یکم به خودم اومدمو اروم شدم وخداروشکر شیرم بهترشد

نه خواب داشتیم نه خوراک نه که بگم تموم شده وخطر رفع شده هنوزم ادامه داره والانم داره خونه تکون میاره ولی من دیگه قوی شدم اگه دیدم خیلی تکونا شدیدشدو سروصدا دیواراو زمین شد سریع فرارمیکنم بیرون...سوتکچل

خب واما میرسیم به زیباترین سولپرایز دنیاااا

دندون خوشگلت

چهاردستو رفتن

هردوشون تو یه روز وای خدا باورکردنی نیست خیلی شوت قشنگی بهم واردشد خیلی ذوق کردم وبه همه خبر دادم که دندونت جیک زده اوناهم باخوشحالی همراهیم کردنبوس

دیروز یه اش دندون هول هولکی برات درست کردم و پخش کردن بین همسایه ها فقط برای ادای رسمو سبک بودن دندونات نفسممم

ارشیداجون از وقتی چهاردستو پامیری یه جا بندنمیشی همش اینطرفو اونطرففففف یکی باید همش پشت سرت باشه یه چی نذاری دهنت یا سرت بخوره بجای یا....

دخترشیطونم

وامااااا میرسیم به قسمت 7ماهگیت

ماهگیت مبارک نفس مامان

                 

بردمت پیش خانم دکتره گفتش یه کوچولو اضافه وزن داری

وزنت9900وقدت69با دورسر44

ای جونممممم که چقدناز شدی این روزا هرکی میگیرت بغل 3متر دهنتو بازمیکنی براشو میخندی قربون خنده هات عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)